Reklamačný poriadok

📝 Reklamačný poriadok – Sit & Dream

1. Úvodné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a podmienky reklamácie tovaru zakúpeného cez internetový obchod sitanddream.sk. Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmto poriadkom.


2. Záručná doba

Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri konkrétnom produkte uvedené inak. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie spôsobené používaním.


3. Uplatnenie reklamácie

Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v prípade, že tovar má vady, ktoré nespôsobil sám a ktoré vznikli v rámci záručnej doby.

Postup pri reklamácii:

  • Zašli nám e-mail na: sitanddream2025@gmail.com

  • Uveď číslo objednávky, popis chyby a prilož fotografiu (ak je to možné)

  • Reklamovaný tovar zašli na adresu:
    Along s.r.o.
    Namestie matice Slovenskéj 1717
    01841 Dubnica nad Váhom

Tovar musí byť čistý a vhodne zabalený.


4. Lehoty vybavenia reklamácie

Reklamácie vybavujeme najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku ťa budeme informovať e-mailom.


5. Spôsoby vyriešenia reklamácie

Po uznaní reklamácie máš nárok na:

  • bezplatné odstránenie vady,

  • výmenu tovaru za nový,

  • zľavu z kúpnej ceny,

  • vrátenie peňazí (ak nie je možné opraviť ani vymeniť).


6. Záverečné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok je v súlade so zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Vyhradzujeme si právo na jeho úpravu.


📌 Kontakt pre reklamácie:

📧 sitanddream2025@gmail.com
📞 +421 911 797 776